لایک نامحدود اینستاگرام
نوشته شده توسط : زپو

 لایک نامحدود اینستاگرام


همان طور که می دانید در حال حاضر اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی موبایلی است و طرفدارن بسیاری در سراسر دنیا و در ایران دارد و روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود .

اقشار مختلف جامعه ، هنرمندان ، افراد مشهور و مردم عادی در این شبکه اجتماعی حضور دارند . این شبکه اجتماعی محل مناسبی هم برای شرکت ها ، برند ها و افراد مشهور است و هم مکانی ایده آل برای مردم عادی .

آیا دوست دارید که تعداد لایکهای خود را خودتان انتخاب کنید؟ چقدر لایک شما را راضی میکند؟ 100؟ 1000؟ یا شاید هم 10000 لایک!

تمامی لایکهای این نرم افزار واقعی و توسط کاربران ایرانی و فعال زده میشود.

روش کار این نرم افزار به این صورت است که شما ابتدا تصاویر کاربران دیگر را لایک کرده و سکه به دست می آورید، سپس با سکه های کسب شده برای تصاویر خود هر مقدار لایک که میخواهید درخواست میدهید! به همین راحتی! البته برای کاربرانی که تمایلی به لایک کردن سایرین ندارند، امکان خرید سکه (با قیمت بسیار پایین) فراهم شده.

این نرم افزار، اولین نمونه ایرانی آن است و لایکهای شما توسط کاربران فعال ایرانی زده میشود در حالیکه در نرم افزارهای مشابه خارجی لایک کننده ها افراد غیر ایرانی هستند که دوستان شما متوجه استفاده شما از نرم افزار برای دریافت لایک میشوند!

توجه: برخی سایتها به شما پکیج آموزش افزایش لایک و فالوور میفروشند که آموزش آنها شامل مسایل پیش پا افتاده مثل استفاده از هشتگ برای افزایش لایک است!

بعضی سایتهای دیگر هستند که با دریافت مبالغ هنگفت به شما لایک میفروشند و عملیات لایک کردن عکسهای دیگران را کاری طاقت فرسا به شمار می آورند. نکته قابل توجه این است که لایک کردن یکدیگر باعث میشود که لایکهای شما توسط افراد حقیقی و فعال زده شود حال آنکه لایک شدن با پرداخت پول حاکی از این است که این لایکها توسط اکانتهای ساختگی و جعلی زده شده است و دوستان شما با رفتن به صفحه لایکهای عکس شما این موضوع را خواهند فهمید. زیرا اگر نیازی به لایک کردن شما و دیگر کابران در اینگونه سیستم ها نیست، پس این لایکها توسط چه کسانی زده میشود؟؟!!


خرید و دانلود  لایک نامحدود اینستاگرام






:: برچسب‌ها: اینستاگرام , اندروید , لایک , افزایش لایک , افزایش لایک اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: